• A
  • A+
  • A++
  • 👁
  • 👁
Przejdź do głównej treści
Winda Warszawa sp. z o. o

Unia Europejska

Strefa architekta
Strefa klienta
MENU
  • Polski producent dźwigów – montaż i konserwacja
  • O nas
    O nasAktualnościInformacje o spółceRekomendacjePoradnikPolityka prywatności ochrony danych osobowych
  • Nowe dźwigi
    Windy do nowego budownictwaStandardy wykonaniaDobierz windę do budynkuStrefa architektaWykonania specjalneObiekty referencyjne
  • Modernizacja i wymiana
    O modernizacjiWymiana windyModernizacje częścioweCzas modernizacjiProgram WINDA Plus
  • Konserwacja i naprawa
    O konserwacjiNasze ekspozyturyZgłaszanie awariiEWINDA
  • Produkcja
    Polska produkcjaStandardy wykonania
  • Realizacje
  • Kontakt

Strona główna » Zapytanie ofertowe w związku z realizacją projektu

Zapytanie ofertowe w związku z realizacją projektu

W związku z realizacją projektu „Wdrożenie systemu B2B integrującego procesy biznesowe pomiędzy Spółką Winda – Warszawa i jej partnerami” w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.2, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie systemu i wdrożenie systemu B2B.

 

1. Cel wykonania projektu

Dzięki wdrożeniu systemu B2B usprawnione zostaną procesy funkcjonowania Spółki, komunikacja z kooperantami i klientami oraz zwiększy się konkurencyjność świadczonych usług. System ma zautomatyzować i usprawnić procesy realizowane w przedsiębiorstwie odpowiedzialne za relacje z partnerami. Dane gromadzone, analizowane i wymieniane będą drogą elektroniczną. System umożliwi pracownikom i klientom prowadzenie bieżących analiz technicznych, planowania remontów
i modernizacji oraz kontrolę usług serwisowych w sposób automatyczny.

System B2B będzie dedykowany dla kooperantów oraz klientów. W ramach współpracy
z kooperantami zautomatyzowane zostaną procesy planowania i produkcji. Wprowadzona zostanie metoda pakietyzacji poszczególnych podzespołów produkowanych przez kooperantów, system umożliwi przesyłanie zleceń produkcyjnych, monitoring etapów produkcji i montażu z możliwością ich harmonogramowania, bieżącą wymianę informacji w zakresie min. kompletności pakietów i ich oceny oraz terminowości wykonania.

Uzasadnienie:

Integracja systemu spowoduje, że dane wprowadzone raz do systemu będą widoczne w pozostałych modułach dla Użytkowników, którzy ich potrzebują. Powstanie baza danych do której dostęp będzie miała każdy użytkownik – system umożliwi dokonywanie analiz i raportów w oparciu o zgromadzone informacje przez każdy z modułów z osobna (Właściciela, Obsługi Kooperanta i Obsługi Klienta). Kooperant będzie mógł sprawdzić jakość wyprodukowanych podzespołów w oparciu o prowadzone prace na już eksploatowanych urządzeniach przez serwisantów i działania dodatkowe przez klienta (naprawcze, remontowe, modernizacyjne). System pozwoli również na elektroniczną wymianę informacji między kontrahentami Spółki w zakresie generowania zamówień, dokumentacji technologicznej produkowanych wyrobów, dokumentów rozliczeniowych, jak również pozwoli na śledzenie etapów produkcji zamówienia. Klienci otrzymywać będą informację w czasie rzeczywistym o stanie technicznym swoich urządzeń, dokumenty protokołów konieczności, możliwość monitoringu prowadzonych czynności konserwacyjnych.

2. Wymagania względem zadania:

W ramach planowanego projektu wdrożony system B2B musi wykorzystywać zaawansowany model elektronicznej wymiany danych EDI. Wymaga się Zastosowania formuły SaaS umożliwiającej wykorzystanie istniejącej infrastruktury IT w odniesieniu do każdego z kooperantów i klientów. Technologie informatyczne wykorzystywane w projekcie umożliwiać muszą pracę w systemie na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu. Rozwiązanie ma gwarantować dostęp do aplikacji z każdego miejsca w dowolnym momencie w tym z telefonów typu Smartphone. System musi umożliwić sprawniejszą obsługę procesów biznesowych, a tym samym ma pozwolić na automatyczne przetwarzanie danych w ramach następujących procesów:

  1. Proces planowania produkcji
    • uruchamianie zlecenia
    • harmonogramowanie projektu
    • harmonogramowanie produkcji
  2. Proces monitoringu produkcji
    •  monitoring zleceń
    • harmonogramowanie produkcji
    • raportowanie
  3. Proces monitoringu kompletacji
    • harmonogramowanie transportu
    • harmonogramowanie projektu
  4. Proces kontroli jakości
    • kontrola jakości
    •  raportowanie
  5. Proces niezgodności
    •  uruchamianie procedury niezgodności
    • monitoring niezgodności
    •  raportowanie
  6. Proces monitoringu działań gwarancyjnych
    • uruchamianie działań gwarancyjnych
    • monitoring działań gwarancyjnych
    • raportowanie
  7. Proces monitoringu przeglądów
    • planowanie przeglądów
    • monitorowanie przeglądów
    • raportowanie
  8. Proces monitoringu napraw
    • planowanie napraw
    • monitorowanie przeglądów
    • raportowanie
  9. Proces nadzoru i ewidencjowania zgłoszeń
    • archiwizacja zgłoszeń
    • monitorowanie zgłoszeń
    • raportowanie
  10. Proces planowania remontów i modernizacji
    •  archiwizacja parametrów technicznych
    •  archiwizacja wykonywanych badań
    • planowanie remontów i modernizacji
    • monitorowanie remontów i modernizacji
  11. Proces kontroli jakości i satysfakcji klienta
    •  kontrola jakości
    • badanie satysfakcji
    • raportowanie
  12. Proces monitoringu działań gwarancyjnych
    • uruchamianie działań gwarancyjnych
    •  monitoring działań gwarancyjnych
    •  raportowanie

Usługi dostarczone zarówno kooperantom jak i klientom mają być kompleksowe w zakresie  planowania, produkcji, obsługi i kontroli, ponieważ planuje się obsługę powiązanych ze sobą działań począwszy od planowania produkcji a skończywszy na monitorowaniu działań gwarancyjnych. Usługi będą obejmować nie tylko wzajemne relacje między Wnioskodawca a Partnerami ale także działania samodzielne Partnerów, które nie są bezpośrednio powiązane z Wnioskodawcą. Tym samym usługi będą wykraczały poza zwykłą wymianę danych czy prosty dostęp do danych. Kooperanci mają otrzymać system umożliwiający monitoring wewnętrznych procesów m.in. produkcji i kompletacji. Klienci muszą być wstanie zaplanować prace remontowe i modernizacyjne w oparciu o dostarczane informacje przez system.

 

Planuje się zakup następujących modułów systemu ERP na które składają się:

  1. moduł Właściciela
  2. moduł Obsługi Kooperanta
  3. moduł Obsługi Klienta
  4. silnik systemu
  5. aplikacja na urządzenia mobilne

 

Moduł Właściciela –system pozwala prowadzić monitoring stanu technicznego urządzeń klienta oraz stanu produkcji i kompletacji podzespołów, kontrolę jakości i prowadzonych prac konserwacyjnych, planowanie prac i możliwości produkcyjnych, bazę zgłoszeń awaryjnych, gwarancyjnych i niezgodności oraz narzędzie raportowania podstawowych procesów. Moduł umożliwi również szybszą komunikację w oparciu o sieć internetową, akceptację wykonanych prac i zleceń.

Moduł odpowiedzialny za procesy planowania produkcji, monitoringu produkcji, monitoringu kompletacji, monitoringu przeglądów, monitoringu napraw, kontroli jakości i satysfakcji klienta, niezgodności, działań gwarancyjnych, nadzoru i ewidencjowania zgłoszeń, planowania remontów i modernizacji

 

Moduł Obsługi Kooperanta –system  pozwala prowadzić monitoring stanu produkcji i kompletacji podzespołów, kontrolę jakości, planowanie prac i możliwości produkcyjnych, bazę niezgodności oraz narzędzie raportowania podstawowych procesów. Moduł umożliwi również szybszą komunikację w oparciu o sieć Internet, akceptację wykonanych prac i zleceń. Moduł odpowiedzialny za procesy planowania produkcji, monitoringu produkcji, monitoringu kompletacji, kontroli jakości, niezgodności, działań gwarancyjnych

 

Moduł Obsługi Klienta  – system pozwala prowadzić monitoring stanu technicznego urządzeń klienta, kontrolę prowadzonych prac konserwacyjnych, planowanie prac naprawczych, remontów i modernizacji, bazę zgłoszeń awaryjnych i gwarancyjnych oraz narzędzie raportowania podstawowych procesów. Moduł umożliwi również szybszą komunikację w oparciu o sieć Internet, akceptację wykonanych prac i zleceń naprawczych. Moduł odpowiedzialny za procesy monitoringu przeglądów, monitoringu napraw, kontroli jakości i satysfakcji klienta, działań gwarancyjnych, nadzoru i ewidencjowania zgłoszeń, planowania remontów i modernizacji

 

Aplikacja na urządzenia mobilne – aplikacja udostępniana pracownikom spółki (serwisantom) – pozwala udostępniać użytkownikom systemu informacje w czasie rzeczywistym o stanie technicznym zainstalowanych i konserwowanych urządzeń, harmonogramowania prac konserwacyjnych, pozwala również prowadzić monitoring stanu technicznego urządzeń klienta w sposób zdalny.

Moduł odpowiedzialny za procesy monitoringu przeglądów, monitoringu napraw, kontroli jakości.

 

W celu prawidłowego wdrożenia systemu w ofercie należy uwzględnić niezbędne usługi doradcze i eksperckie np.

  1. usługi eksperckiej w zakresie opracowania kompletnej analizy konfiguracyjnej, zawierającej ustawienia dla wszystkich obszarów działania systemu
  2. usługi eksperckiej w zakresie analizy procesów zachodzących w firmie
  3. usługi eksperckiej w zakresie opracowania struktury firmy
  4. usługi eksperckiej w zakresie opracowania listy stanowisk i ról w systemie i zakresu ich uprawnień
  5. usługi eksperckiej w zakresie wymagań współpracowników uwzględniających politykę spółki i profil świadczonych usług
  6. usługi eksperckiej w zakresie możliwości produkcyjnych, transportowych i kompletacyjnych
  7. usługi eksperckiej w zakresie współpracy systemu z programami do integracji w zakresie wymiany danych związanych z kosztorysami
  8. usługi eksperckiej w zakresie wykorzystania standardu EDI do współpracy miedzy partnerami
  9. usługi eksperckiej w zakresie potrzeb analitycznych firmy
  10. usługi eksperckiej w zakresie subskrypcji zestawień i analiz

 

W ramach zadania należy również przewidzieć niezbędne szkolenia specjalistyczne np.

  1. dla pracowników z obsługi wdrażanego systemu
  2. z zakresu obsługi procesów integracji systemów
  3. specjalistyczne z zakresu obsługi administrowania systemem

 

3. Miejsce instalacji systemu

Firma posiada niezbędne pomieszczenia do realizacji planowanego projektu. Nieruchomość przy ul. Generała Leopolda Okulickiego 21a, Piaseczno 05-500, Polska, stanowi własność Winda – Warszawa Sp. z o.o., ul. Surowieckiego 12, 02-784 Warszawa.

Spółka dysponuje serwerownią wyposażoną w niezbędny sprzęt i infrastrukturę oraz stanowiska robocze m.in.

– Serwerem DELL PowerEdge R420 wyposażonym w procesor z serii Intel® Xeon® E5-2400 1.90 GHz; Pamięć RAM: 16 GB ECC; Dyski twarde: 3 x 1000 GB SATA 7200 rpm; RAID: RAID5 z podtrzymaniem bateryjnym i 512mb pamięci podręcznej; Zasilacze: 2 szt. – redundantne; System operacyjny: Windows Server 2012 Standard

– Osprzęt w postaci dysku sieciowego QNAP, UPS Eaton 5130, 6 szt. switch min.Cat. 5e, Router Netgear RangeMax Wireless Router WPN824 v2. Sieć komputerowa jest zbudowana w oparciu o model gwiazdy w technologii Fast Ethernet, z wykorzystaniem okablowania w standardzie CAT5E.

– 33 komputerami stacjonarnymi wyposażonymi w procesory klasy Intel® Pentium® 4 / Dual-Core / Core™; systemy operacyjny klasy Windows (XP Prof. / 7 / 8 )

– 17 komputerami przenośnymi  wyposażonymi w procesory klasy Intel® Pentium® 4 / Dual-Core / Core™; systemy operacyjny klasy Windows (XP Prof. / 7 / 8 )

 

4. Termin wykonania

Wymaga się wykonania i wdrożenia systemu do dnia 30.10.2015 r.

 

5. Termin składania ofert

Do dnia 14.07.2014  roku

 

6. Kryteria wyboru oferty

Cena – 100%

 

7. Informacje dodatkowe

Istnieje możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych pod względem funkcjonalnym. Oferty należy złożyć zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej. Wymaga się podawania kwoty w złotych polskich. Oferty winny zawierać:

  • parametry oferowanego systemu
  • warunki płatności
  • termin instalacji i wdrożenia
  • ważność oferty

Zobacz również

Zapytanie ofertowe w związku z realizacją projektu

Zapytanie ofertowe w związku z realizacją projektu

Zobacz również

  • O nas
  • Aktualności
  • Informacje o spółce
  • Rekomendacje
  • Poradnik
  • Polityka prywatności ochrony danych osobowych
Kontakt
Złóż zapytanie

O nas

  • O nas
  • Aktualności
  • Informacje o spółce
  • Rekomendacje
  • Poradnik
  • Kontakt

Nowe dźwigi

  • Windy do nowego budownictwa
  • Standardy wykonania
  • Dobierz windę do budynku
  • Strefa architekta
  • Wykonania specjalne
  • Obiekty referencyjne
  • Kontakt

Modernizacja

  • O modernizacji
  • Wymiana wind
  • Modernizacje częściowe
  • Czas modernizacji
  • Program WINDA Plus
  • Kontakt

Konserwacja

  • O konserwacji
  • Nasze ekspozytury
  • Zgłaszanie awarii
  • eWINDA
  • Kontakt

Produkcja

  • Produkcja
  • Standardy wykonania
  • Wybrane realizacje
  • Kontakt
  • Facebook
  • Youtube
  • LinkedIn

INFORMACJA PROJEKTOWA

Informujemy, iż od dnia 12 sierpnia 2020 roku Winda – Warszawa Sp. z o.o. realizuje projekt: „Dotacja na kapitał obrotowy dla WINDA – WARSZAWA Sp. z o.o., w ramach działania 3.4 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”

Całkowity koszt realizacji Projektu wynosi 328 153,71 zł.

Całkowity kwota wydatków kwalifikowanych 328 153,71 zł.

Loga dotacja - Fundusze Europejskie

Loga dotacja - Innowacyjna GospodarkaLoga dotacja - Fundusze Norweskie

Copyright © 2016 - 2025. Wszelkie prawa zastrzeżone Winda Warszawa sp. z o.o.
  • Polityka cookies
  • Przetwarzanie danych osobowych
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Deklaracja dostępności
SIOnline
×
Pliki cookies
Pliki cookie maja na celu umożliwienie Ci korzystanie z serwisu w pełni. Pliki cookie wykorzystywane są także do personalizowania treści oraz reklam, dostarczania funkcji mediów społecznościowych, zbierania statystyk dotyczących korzystania z serwisu przez użytkowników. Możesz zaakceptować stosowanie wszystkich plików cookie lub dostosować zakres zgody Twoich preferencji. Informacje o przetwarzaniu danych i plikach cookie znajdziesz w naszej Polityce prywatności. Przeczytaj o naszej Polityce cookies
Opcje Odrzuć wszystkie Akceptuj wszystkie
Pliki cookies
Wybierze, które Pliki cookies akceptujesz. Twój wybór zostanie zapamiętany na rok. Przeczytaj o naszej Polityce cookies
  • Niezbędne
    Te pliki cookie odpowiadają za prawidłowe działanie naszej strony www; ich celem jest umożliwienie korzystania ze świadczonych przez nas usług np. zapamiętywanie preferencji wyboru stosowania plików cookie, uwierzytelnienia logowania oraz zapewnienia bezpieczeństwa. Pliki te mogą przetwarzać dane osobowe użytkownika. Plików tych nie możesz wyłączyć w ramach ustawień preferencji, lecz możesz je zablokować w ustawieniach swojej przeglądarki. Jednak to działanie może spowodować, że niektóre elementy strony internetowej nie będą dostępne
  • Statystyczne
    Te pliki cookies wykorzystujemy w celu zbierania informacji o korzystaniu z naszej strony, np. ilość wizyt, czas spędzania, czas przeglądanych treści czy źródeł dostępu. Pliki te pozwalają nam zrozumieć w jaki sposób korzystacie z naszej strony internetowej, co pomaga w lepszym dopasowaniu strony i wyświetlanych treści. Pliki te nie zawierają danych osobowych, a jedynie anonimowe informacje nie przypisane do użytkownika. Plikami tymi można zarządzać w ustawieniach preferencji plików cookie. W przypadku niewyrażenia zgody nie będziemy wiedzieć, kiedy, jak często, jak długo oraz z jakich źródeł dostępu odwiedzasz naszą stronę internetową;
  • Funkcjonalne
    Te pliki cookie wykorzystujemy w celu spersonalizowania i zoptymalizowania korzystania z naszej witryny internetowej. Pliki te służą do zapamiętywania dokonanych wyborów dotyczących np. wielkości czcionki, wyboru języka czy ustawień rozdzielczości wyświetlania treści. Pliki te nie przetwarzają danych osobowych. Plikami tymi możesz zarządzać w ustawieniach preferencji plików cookie. W przypadku niewyrażenia zgody, niektóre funkcje strony mogą działań nieprawidłowo
  • Marketingowe
    Te pliki cookie umożliwiają dostarczenie użytkownikowi spersonalizowanych treści reklamowych (na podstawie zebranych informacji dopasowanych do preferencji i zainteresowań użytkownika). Niewyrażenie zgody na te pliki cookie nie uniemożliwia korzystania z naszego serwisu internetowego.
Zapisz Odrzuć wszystkie Akceptuj wszystkie