Zapytanie ofertowe w związku z realizacją II etapu projektu
1. Cel
Realizowany projekt wymagać będzie doposażenia pracowników pracujących w terenie w urządzenia mobilne z dostępem do Internetu. Dodatkowo przez firmę wybraną w I etapie realizacji projektu wykonana zostanie innowacyjna aplikacja na urządzenia umożlwiająca monitoring wykonywanych działań i udostępnienia danych parterom w czasie rzeczywistym. Konserwator dokonując przeglądu lub naprawy dźwigu potwierdza swoją obecność w systemie za pomocą aplikacji na urządzeniu mobilny. Stosowny komunikat trafia do systemu B2B informując użytkowników o wykonywanych czynnościach i planowanych przestojach urządzeń. Użytkownicy otrzymują w czasie rzeczywistym informacje o aktualnym zaawansowaniu pracy na danym urządzeniu. Innowacyjne podejście do przekazywania danych o stanie technicznym urządzeń wymaga pracy z urządzeniami mobilnymi z dostępem do sieci internetowej.
Urządzenia mobilne zamiast komputerów stacjonarnych ze względu na możliwość pracy przy zasilaniu bateryjnym są konstruowane oszczędniej pod względem zużycia energii. Z przeprowadzonej analizy wynika, że urządzenie mobilne zużywa średnio kilkukrotnie mniej energii w stosunku do stacjonarnego komputera. Przy 50 osobach które planowo będą korzystać z urządzeń mobilnych oszczędności związane ze zużyciem energii będą znaczące biorąc pod uwagę alternatywę w postaci komputerów stacjonarnych.
2. Wymagania względem zadania:
Dostawa 50 szt. urządzeń mobilnych o następujących parametrach: – ekran dotykowy min. 4”, system operacyjny Android, pamięć wewnętrzna min. 4 GB, procesor min. 1 GHz, pamięć RAM min. 1 GB, dostęp do Internetu min. HSDPA;
Wszystkie zakupione aparaty mobilne muszą być przyjazne środowisku tzn. nie mogą zawierać szeregu niebezpiecznych substancji takich jak nikiel, beryl czy rtęć, które znacznie ograniczają możliwość poddania go recyklingowi po zakończeniu okresu eksploatacji. Pod kątem efektywności ekonomicznej urządzenia posiadać będą wydajne ładowarki i baterie oraz funkcje Stand-By. Planuje się zakup telefonów produkcji Samsung, wytwórcy posiadającego certyfikat Energy Star.
3. Termin wykonania
Wymaga się dostarczenia urządzeń w terminie do dnia 31.05.2015 r.
4. Termin składania ofert
Do dnia 05.12.2014 roku
5. Kryteria wyboru oferty
Cena – 100%
6. Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych pod względem funkcjonalnym. Oferty należy złożyć zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej. Wymaga się podawania kwoty w złotych polskich. Oferty winny zawierać:
- nazwę i parametry oferowanych urządzeń
- warunki płatności
- termin realizacji
- ważność oferty