Realizacja projektu „Wdrożenie systemu B2B”
Informujemy, iż od dnia 26 czerwca 2014 roku Winda – Warszawa sp. z o.o. realizuje projekt: „Wdrożenie systemu B2B integrującego procesy biznesowe pomiędzy Spółką Winda – Warszawa i jej partnerami”.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 „Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki”.
Cel wykonania projektu i jego planowane efekty
Dzięki wdrożeniu systemu B2B usprawnione zostaną procesy funkcjonowania Spółki, komunikacja z kooperantami i klientami oraz zwiększy się konkurencyjność świadczonych usług. System ma zautomatyzować i usprawnić procesy realizowane w przedsiębiorstwie odpowiedzialne za relacje z partnerami. Dane gromadzone, analizowane i wymieniane będą drogą elektroniczną. System umożliwi pracownikom i klientom prowadzenie bieżących analiz technicznych, planowania remontów
i modernizacji oraz kontrolę usług serwisowych w sposób automatyczny.
System B2B będzie dedykowany dla kooperantów oraz klientów. W ramach współpracy
z kooperantami zautomatyzowane zostaną procesy planowania i produkcji. Wprowadzona zostanie metoda pakietyzacji poszczególnych podzespołów produkowanych przez kooperantów, system umożliwi przesyłanie zleceń produkcyjnych, monitoring etapów produkcji i montażu z możliwością ich harmonogramowania, bieżącą wymianę informacji w zakresie min. kompletności pakietów i ich oceny oraz terminowości wykonania.
Uzasadnienie:
W ramach planowanego projektu wdrożony system B2B wykorzystywać będzie zaawansowany model elektronicznej wymiany danych EDI. Wymaga się Zastosowania formuły SaaS umożliwiającej wykorzystanie istniejącej infrastruktury IT w odniesieniu do każdego z kooperantów i klientów. Technologie informatyczne wykorzystywane w projekcie umożliwią pracę w systemie na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu. Rozwiązanie zagwarantuje dostęp do aplikacji z każdego miejsca w dowolnym momencie w tym z telefonów typu Smartphone. System umożliwi sprawniejszą obsługę procesów biznesowych, a tym samym ma pozwolić na automatyczne przetwarzanie danych w ramach procesów:
- Proces planowania produkcji
- uruchamianie zlecenia
- harmonogramowanie projektu
- harmonogramowanie produkcji
- roces monitoringu produkcji
- monitoring zleceń
- harmonogramowanie produkcji
- raportowanie
- Proces monitoringu kompletacji
- harmonogramowanie transportu
- harmonogramowanie projektu
- Proces kontroli jakości
- kontrola jakości
- raportowanie
- Proces niezgodności
- uruchamianie procedury niezgodności
- monitoring niezgodności
- raportowanie
- Proces monitoringu działań gwarancyjnych
- uruchamianie działań gwarancyjnych
- monitoring działań gwarancyjnych
- raportowanie
- Proces monitoringu przeglądów
- planowanie przeglądów
- monitorowanie przeglądów
- raportowanie
- Proces monitoringu napraw
- planowanie napraw
- monitorowanie przeglądów
- raportowanie
- Proces nadzoru i ewidencjowania zgłoszeń
- archiwizacja zgłoszeń
- monitorowanie zgłoszeń
- raportowanie
- Proces planowania remontów i modernizacji
- archiwizacja parametrów technicznych
- archiwizacja wykonywanych badań
- planowanie remontów i modernizacji
- monitorowanie remontów i modernizacji
- Proces kontroli jakości i satysfakcji klienta
- kontrola jakości
- badanie satysfakcji
- raportowanie
- Proces monitoringu działań gwarancyjnych
- uruchamianie działań gwarancyjnych
- monitoring działań gwarancyjnych
- raportowanie
Wartość projektu
Całkowita wartość Projektu wynosi 393.650,00 PLN.
Wkład Funduszy Europejskich
Otrzymane dofinansowanie wynosi 274.855,00 PLN z czego 85% kwoty pochodzi ze środków europejskich i 15% pochodzi z dotacji celowej.