Przejdź do treści
Strefa
Klienta

Uruchomienie nowej linii produkcyjnej w Konstancinie

Submitted by AdminWindy on śr., 04/11/2018 - 08:29

Nowe technologie, które z początkiem tego roku zasiliły zasoby firmy, umożliwiają wsparcie procesu produkcyjnego w Fabryce Mechaniki Dźwigowej w Konstancinie. Poza standardowo wyposażonym warsztatem i wydzielonymi pomieszczeniami spawalni oraz malarni natryskowej, w zasobach firmy znalazły się prasa krawędziowa, a także lasero-wykrawarka Combi Genius firmy Prima Power w najnowszej technologii cięcia - laser FIBER o mocy 4kW - pierwsza tego typu maszyna w Polsce.

 

Fabryka elektroniki dźwigowej Winda-Warszawa w Konstancinie     Fabryka elektroniki dźwigowej Winda-Warszawa w Konstancinie     Fabryka elektroniki dźwigowej Winda-Warszawa w Konstancinie

Hale produkcyjne sąsiadują z wydzielonymi pomieszczeniami spawalni, malarni natryskowej i stanowiskiem przy wiertarce stołowej

Łatwy montaż i konserwacja

Decydując się na uruchomienie kolejnej linii produkcyjne, nasza firma wyszła z założenia, że autorskie produkty, czyli nowego typu ramy i kabiny powstające głównie z myślą o potrzebach klientów, musi cechować przede wszystkim łatwość montażu oraz konserwacji.

– Jeżeli chodzi o ramę, nasz główny konstruktor opracował rozwiązanie nie wymagające spawania podczas produkcji, czyli wszystkie podzespoły są łączone za pomocą śrub i nakrętek. Zastąpił też tradycyjne głowice belki górnej i dolnej ramy kabinowej specjalnego typu ceownikami spinającymi, do których mocowane są między innymi chwytacze i suwaki boczne, co pozwala oszczędzić sporo miejsca w szybie – wyjaśnia Tomasz Katner, kierownik produkcji.

 

Fabryka elektroniki dźwigowej Winda-Warszawa w Konstancinie     Fabryka elektroniki dźwigowej Winda-Warszawa w Konstancinie     Fabryka elektroniki dźwigowej Winda-Warszawa w Konstancinie

Prasa krawędziowa CNC zagina stalowe detale i umożliwia uzyskanie ich docelowego kształtu

 

– Teraz, kiedy złożyliśmy całość ramy w naszym zakładzie produkcyjnym, można powiedzieć, że to są klocki lego – kształt poszczególnych części został zaprojektowany w taki sposób, że naprawdę ciężko jest coś źle zamontować i od razu tego nie zauważyć, co uważamy za ogromny plus.

Więcej o kulisach naszej nowej inwestycji przeczytają Państwo na łamach Magazyn Dźwig (1/2018 marzec).

 

Złóż zapytanie